Продавець Скриня Господині розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
5401 відгук
Продаємо товар оптом! Звертайтесь до менеджера за номером:+380 (66) 302-03-30
+380 (66) 302-03-30
+380 (68) 302-03-30
+380 (68) 855-51-74
СКРИНЯ ГОСПОДИНІ - тестиль для дому

Часті питання F. A. Q

Часті питання F. A. Q
Питання: Хочу заробити на товари вашого сайту
Питання: Я сьогодні зроблю замовлення. Коли мені відправлять?

Відповідь для простих замовлень до 5-ти позицій і без індивідуального перешиття :

1. Найбільш загальна відповідь - до 2-3 робочих днів після оплати, в зимовий період з святами - до 4-5 робочих днів/ календарна тиждень.
2. Згідно графіка запланованих відправок (дивіться тут)
3. Для того, що б Ваше замовлення потрапив в збірку для найближчій відправки вівторка, оплата повинна прийти до 10.00 попередньої п'ятниці.
Для того, що б Ваше замовлення потрапив в найближчу відправку четверга, оплата повинна прийти у вівторок до 10.00 Це вірно і для Укрпошти та Нової пошти.
Для того, що б Ваше замовлення потрапив в найближчу відправку суботи, оплата повинна прийти до 10.00 четверга .
Це попередні дані, які можуть змінюватись при завантаженості сайту.

Бувають свята і неробочі дні сайту, які впливають на графік відправок, про що ми заздалегідь попереджаємо в новинах на сайті або в телефонному режимі.

Питання: Як краще зв'язатися з менеджерами: за телефоном, Viber, е-мейл, повідомлення через сайт, чат на сайті?
Відповідь 1: Viber - тільки для отримання інформації про оплату без відповідей менеджера або передачі фото нам. Листування з Viber не ведемо.

Відповідь 2: E-mail 2017kukuruza@gmail.com, чат і повідомлення на сайті для обміну інформацією. Якщо у Вас є або був оформлений замовлення, то для отримання відповідей вказуйте номер замовлення.

    Відповідь 3: Рекомендуємо при першому дзвінку менеджера уточнити потрібну за замовленням інформацію і не міняти товари, одержувача, адреса доставки в процесі складання замовлення.

Відповідь 4: На улюблений питання про актуальність ціни і товарів на сайті відповідаємо - Так.
 


 

Питання: Замовлення зроблено наприклад в п'ятницю, сплачений у суботу. Менеджер при особистому спілкуванні надав попередню інформацію ( обіцянку ) про відправку у вівторок. Зараз ранок середи і я не отримав ттн.
Відповідь: Товарно-транспортні накладні лунають на наступний день після відправки у другій половині дня.
Перед тим як дзвонити, дивіться свій кабінет покупця і свою пошту
  

 

Питання: Якщо товар прийшов до мене вже з шлюбом, то повернуть мені гроші, якщо я відішлю його назад?
Відповідь: Товар перед відправленням оглядається на предмет шлюбу, але запаковані набори не відкриваються без прохання замовника. Пачки з рушниками тільки перераховуються. Якщо все ж прийшов до Вас товар з шлюбом, Ви повернете нам фото, тоді ми обов'язково повернемо за нього гроші.

- Про оплату, будь ласка, повідомляйте в письмовій формі на електронну пошту з інформацією про суму та номер замовлення.

(Сплатила __грн. (дата/час платежу) замовлення №____)

Питання: Я повинна платити по факту отримання або заздалегідь?
Відповідь:

Все залежить від того, який спосіб оплати Ви вибрали. Якщо Ви оплачуєте замовлення банківської картою , то замовлення передається в доставку відразу ж після підтвердження оплати від платіжної системи. Іноді платіжні системи дають збій і платіж проходить 1-3 дні.

Якщо ж Ви вибираєте в якості оплати післяплата, то після передоплати 20% від вартості замовлення на мапу далі оплачуєте замовлення за фактом вручення Вам посилки.

Передоплата в розмірі 20% від суми 500грн - 100грн покриває оплату транспортних витрат, якщо у замовника змінилася життєва ситуація і він не може забрати своє замовлення. Також це стимулює не робити необдуманих замовлень.

- при оплаті банківською карткою.

Плюси: Ви не платите ніяких додаткових платежів крім вартості товару + 0.5% карта і доставка.

Мінус: товар Вам відправляється після підтвердження оплати від платіжної системи, а не Вашого дзвінка .(протягом від 30 хвилин до 1 - двох робочих днів).

- при післяоплаті.

Плюс: Ви сплачуєте основну суму замовлення тільки тоді, коли він прийшов у Ваше поштове відділення - прямо на пошті або кур'єру. Замовник спокійно спить і не переживає за свої гроші.

Мінуси: Ви сплачуєте комісію поштової компанії за післяплата 2%+ зворотна доставка Нова пошта, а так само передоплата. 

Сайт kukuruza.prom.ua  створений для розширення оптових продажів і телефони, які там вказані, - для співпраці з постійними клієнтами.  

Питання, пов'язані з простим інтересом до товару нам зручніше приймати повідомленнями або по електронній пошті.

Багато людей потрапляють у ситуації , коли касир
або продавець під час роботи розмовляють раптом раздавшемуся дзвінку телефону. У нас торгова робоча точка, тому не завжди зручно зупиняти процес обслуговування клієнтів, щоб відповісти на питання, відповідь на який вже є на сайті!

Приємних покупок і співпраці!

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner