Купівля та повернення товару. Права та обов'язки продавця і споживача.

Шановні покупці, яких ми любимо, цінуємо, і хотіли б, щоб Ви до нас поверталися за покупками, і проданий нами товар доставляв Вам комфорт!
Цей невеличкий лист-звернення до клієнтів виник після спілкування з покупцем, який чув тільки себе. Ситуація, яка виникає нерідко.
Замовила постільну білизну. Оплатила, отримала. Відкрила і, не розглянувши покупку, кинула в пральну машину (?). Причому разом вироби з різної тканини і забарвлень. Вироби висохли і під час прасування почала помічати якісь дефекти. Тут же дзвінки, претензії, вимоги повернення, образи, погрози, відгуки.
Припустимо, що це не аферистка і не дрібні капості конкурентів, а просто людина з низькою культурою і не знанням прав споживача.
Ситуація рідкісна, але дуже неприємна ні для кого, тим паче, що розв'язати її обопільно вигідно для всіх сторін уже неможливо.
Прочитайте, будь ласка, коротку інструкцію з посиланнями.
Якщо сумніваєтеся, з якої тканини вибрати виріб, замовте (платно) зразки тканини. (Так роблять для садочків). Зразок перуть, прасують і приймають відповідальне рішення. Отримали замовлення - огляньте його. Якщо все підходить, то чудово. І якщо виявили якийсь дефект виробу на тканині або в пошитті, то не потрібно впадати в паніку чи істерику. Сфотографуйте його і вишліть нам у листі на нашу електронну пошту. Бажано одразу напишіть що Ви хочете: обміняти, або повернути гроші за товар. Не користуйтеся ним.
Звісно, виникають додаткові витрати за пересилання. Іноді пересилання коштує половину вартості виробу, тому рішення ухвалюються для кожної ситуації індивідуально.
У законі про права споживача написано, що тільки неякісні товари вагою понад 5 кг доставляються для повернення за рахунок продавця.
3. Будь ласка оформляйте замовлення правильно. Це заощадить Вам і нам час.
- Про оплату, будь ласка, повідомляйте в письмовій формі на електронну пошту з інформацією про суму та номер замовлення.
(Оплатила __грн. (дата/час платежу) замовлення №____)
Повернення товару
Відповідно до Додатку №3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р.. N 172, в якому вказується перелік товарів належної якості, що не підлягають поверненню, не всі товари нашого магазину підлягають поверненню, тому, прохання поставитися відповідально до покупки текстильних виробів. Перевіряйте товар при отриманні. (Поверненню не підлягають подушки, ковдри, постільна білизна, покривала, оскільки є засобами гігієни).
Товар підлягає поверненню в разі виявлення заводського браку, а також невідповідності замовленого Вами нового товару. Навіть якщо Ви не відразу помітили брак або невідповідність під час купівлі, Ви можете повернути такий товар, попередньо зв'язавшись з нами (заповнити форму). Після заповнення форми черговий менеджер постарається вирішити Ваше звернення протягом 1-2 робочих днів, попередньо уточнивши інформацію на складі.
- Постільна білизна на замовленняСьогодні, індивідуальність і унікальний стиль стають все більш важливими, постільна білизна на замовлення набуває особливої популярності. Багато хто з нас прагне створити зручний та естетичний простір для сну, і в такій ситуації – на допомогу приходить «Скриня Господині».Постільна білизна на замовлення
- Напірник на подушку з тіку з блискавкоюДогляд за подушкою, окрім чистки наповнювача вимагає зміну напірника. Напірник із замком-блискавкою суттєво спрощує процедуру зміни напірника-чохла. Послуга “вшитти замок-блискавку” у підковдру, наволочку, напірник робить текстиль більш тендітним та зручнішим.Напірник на подушку з тіку з блискавкою