Продавець Скриня Господині розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
5030 відгуків
✓ Працюємо по передоплаті! Ціна актуальна, Товар в наявностідешева постіль

Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения, поскольку по ее графику работы сегодня выходной. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день.

+380 (66) 302-03-30
+380 (68) 302-03-30
+380 (68) 855-51-74
СКРИНЯ ГОСПОДИНІ - тестиль для дому

Купівля та повернення товару.Права та обов'язки продавця і споживача.

Купівля та повернення товару.Права та обов'язки продавця і споживача.

Шановні покупці, яких ми любимо, цінуємо, і хотіли б, щоб Ви до нас поверталися за покупками і проданий нами товар доставляв Вам комфорт!

Це невеликий лист-звернення до клієнтів виникло після спілкування з покупцем, який чув тільки себе. Ситуація, яка виникає нерідко.

Замовила постільна білизна. Оплатила, отримала. Відкрила і, не розглянувши покупку, кинула у пральну машину.(?). Причому разом вироби з різної тканини і забарвлень. Вироби висохли і при прасуванні почала помічати якісь дефекти. Тут же дзвінки, претензії, вимоги повернення, образи, погрози, відгуки.

Припустимо, що це не аферистка і не дрібні капості конкурентів, а просто людина з низькою культурою та не знанням прав споживача.

Ситуація рідкісна, але дуже неприємна ні для кого, тим більше, що вирішити її обопільно вигідна для всіх сторін вже неможливо.

Прочитайте, будь ласка, коротку инструцию з посиланнями.

2.Коротко про конкретних випадках, а саме про постільній білизні
  • Якщо сумніваєтеся, з якої тканини вибрати виріб , замовте (платно) зразки тканини. (Так роблять для садків). Зразок перуть, прасують та приймає відповідальне рішення. Отримали замовлення - огляньте його. Якщо все підходить, то чудово. І якщо виявили якийсь дефект виробу на тканині або в пошитті, то не потрібно впадати в паніку або істерику. Сфотографуйте його і надішліть нам у листі на нашу електронну пошту. Бажано відразу напишіть, що Ви хочете обміняти або повернути гроші за товар. Не користуйтеся ним.

Звичайно, виникають додаткові витрати за пересилку. Іноді пересилка коштує половину вартості виробу, тому рішення приймаються для кожної ситуації індивідуально.


У законі про права споживача написано, що тільки неякісні товари вагою понад 5 кг доставляються для повернення за рахунок продавця.

3. Будь ласка, оформляйте замовлення правильно. Це заощадить Вам і нам час.

- Про оплату, будь ласка, повідомляйте в письмовій формі на електронну пошту з информацыей про суму та номер замовлення.

(Сплатила __грн. (дата/час платежу) замовлення №____)

4. Якщо Вам потрібно що б товар був 100% як на фото, будь ласка, попереджайте про це в коментарях, якщо виникнуть якісь зміни ми з Вами обов'язково зв'яжемося.

Повернення товару

Відповідно до Доповнення №3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. N 172, у якій зазначається перелік товарів належної якості, що не підлягають поверненню, не всі товари нашого магазину підлягають поверненню, тому прохання поставитися відповідально до купівлі текстильних виробів. Перевіряйте товар при отриманні. (Поверненню не підлягають подушки, ковдри, постільна білизна, покривала, оскільки є засобами гігієни).

Товар підлягає поверненню у разі виявлення заводського шлюбу, а також невідповідності замовленого Вами товару. Навіть якщо Ви не відразу помітили шлюб або невідповідність при покупці, Ви можете повернути такий товар, заздалегідь зв'язавшись із нами (заповнити форму).

перейти до форми

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner