Купівля та повернення товару.Права та обов'язки продавця і споживача.
Шановні покупці, яких ми любимо, цінуємо, і хотіли б, щоб Ви до нас поверталися за покупками і проданий нами товар доставляв Вам комфорт!
Замовила постільна білизна. Оплатила, отримала. Відкрила і, не розглянувши покупку, кинула у пральну машину.(?). Причому разом вироби з різної тканини і забарвлень. Вироби висохли і при прасуванні почала помічати якісь дефекти. Тут же дзвінки, претензії, вимоги повернення, образи, погрози, відгуки.
Припустимо, що це не аферистка і не дрібні капості конкурентів, а просто людина з низькою культурою та не знанням прав споживача.
Ситуація рідкісна, але дуже неприємна ні для кого, тим більше, що вирішити її обопільно вигідна для всіх сторін вже неможливо.
Прочитайте, будь ласка, коротку инструцию з посиланнями.
- Якщо сумніваєтеся, з якої тканини вибрати виріб , замовте (платно) зразки тканини. (Так роблять для садків). Зразок перуть, прасують та приймає відповідальне рішення. Отримали замовлення - огляньте його. Якщо все підходить, то чудово. І якщо виявили якийсь дефект виробу на тканині або в пошитті, то не потрібно впадати в паніку або істерику. Сфотографуйте його і надішліть нам у листі на нашу електронну пошту. Бажано відразу напишіть, що Ви хочете обміняти або повернути гроші за товар. Не користуйтеся ним.
Звичайно, виникають додаткові витрати за пересилку. Іноді пересилка коштує половину вартості виробу, тому рішення приймаються для кожної ситуації індивідуально.
У законі про права споживача написано, що тільки неякісні товари вагою понад 5 кг доставляються для повернення за рахунок продавця.
- Про оплату, будь ласка, повідомляйте в письмовій формі на електронну пошту з информацыей про суму та номер замовлення.
(Сплатила __грн. (дата/час платежу) замовлення №____)
Повернення товару
Відповідно до Доповнення №3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. N 172, у якій зазначається перелік товарів належної якості, що не підлягають поверненню, не всі товари нашого магазину підлягають поверненню, тому прохання поставитися відповідально до купівлі текстильних виробів. Перевіряйте товар при отриманні. (Поверненню не підлягають подушки, ковдри, постільна білизна, покривала, оскільки є засобами гігієни).
Товар підлягає поверненню у разі виявлення заводського шлюбу, а також невідповідності замовленого Вами товару. Навіть якщо Ви не відразу помітили шлюб або невідповідність при покупці, Ви можете повернути такий товар, заздалегідь зв'язавшись із нами (заповнити форму).
- Постільна білизна на замовленняСьогодні, індивідуальність і унікальний стиль стають все більш важливими, постільна білизна на замовлення набуває особливої популярності. Багато хто з нас прагне створити зручний та естетичний простір для сну, і в такій ситуації – на допомогу приходить «Скриня Господині».Постільна білизна на замовлення
- Напірник на подушку з тіку з блискавкоюДогляд за подушкою, окрім чистки наповнювача вимагає зміну напірника. Напірник із замком-блискавкою суттєво спрощує процедуру зміни напірника-чохла. Послуга “вшитти замок-блискавку” у підковдру, наволочку, напірник робить текстиль більш тендітним та зручнішим.Напірник на подушку з тіку з блискавкою